English Site پشتيباني محصولات گالري تصاوير مقالات آموزش پروژه ها دريافت فايل صفحه اصلي
 
 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد: عرضه 10 هزار دستگاه آزمایشگاهی در چهارمین نمایشگاه ساخت ایران

 

 

امسال در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل تخفیف های 50 ، 35 و 20 درصدی برای استفاده دانشگاه ها و مراکز علمی در نظر گرفته شده است.

 
 

 
 

 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در جریان برگزاری چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران 10 هزار دستگاه آزمایشگاهی های تک(پیشرفته )، عرضه می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، سورنا ستاری روز چهارشنبه در بازدید از خط تولید دستگاه الکتروریس آماده صادرات به کره جنوبی افزود: امسال در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل تخفیف های 50 ، 35 و 20 درصدی برای استفاده دانشگاه ها و مراکز علمی در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: هر سال دستگاه های جدیدی به سبد کالای شرکت های دانش بنیان اضافه می شود و امیدواریم امسال گردش مالی خوبی در نمایشگاه صورت گیرد.
وی گفت: در جریان برگزاری این نمایشگاه فروش محصولات به کشورهای همسایه نیز در نظر گرفته شده است.
ستاری یادآور شد: در فضای پس از برجام با توجه به پیشرفت های تکنولوژی در شرکت های دانش بنیان نگرانی وجود ندارد، همانطور که امروز شاهد هستیم دستگاه نانوالیاف از سوی شرکت دانش بنیان 'فناوران نانو مقیاس' به کشور کره جنوبی صادر می شود.
وی گفت: این شرکت از اولین دور برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تا کنون توانسته پیشرفت های قابل توجهی داشته باشد تا حدی که امروز شاهد این هستیم که علاوه بر تامین نیاز داخل صادرات نیز دارد.
ستاری اظهار کرد: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کریدور صادراتی برای عرضه محصولات شرکت های دانش بنیان به بازارهای بین المللی در نظر گرفته شده است، ایجاد این کریدور برای برقراری ارتباط شرکت های دانش بنیان با بازار خارج از کشور دیده شده است.

 
 

 

این مراسم در محل کارخانه شرکت فناوران نانومقیاس برگزار گردید.

 

 

 
   
 

HOME | About us | Products | Projects | Gallery | Download | Contact